کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۲۶
آبان ۹۶
کتاب زیر در کتابک معرفی شده است:
 
شیر کتاب خانه، نویسنده: میچل نادسن، تصویرگر: کوین هاوکس، مترجم: سمیرا کمالی، تهران: کتاب نیستان، ۱۳۸۶. بها : ۲۲۰۰ تومان.
 
 
اگر روزی یک شیر به کتابخانه ای وارد شود چه باید کرد؟ این شیر به کتابخانه آمده است. او صاف از جلوی میز کتابدار می گذرد و به طرف قفسه های کتاب می رود و به آن ها  نگاه می کند. برگه دان را بو می کشد ،سرش را به مجموعه ی کتاب های جدید می مالد و با قدم های نرم و آرام به بخش کتاب های داستان می رود. هیچ کس نمی داند با او چه باید کرد؟ در باره آمدن شیر به کتابخانه هیچ قانونی وجود ندارد، اما او قصد ندارد از کتاب خانه بیرون برود. او بودن با بچه ها و شنیدن قصه را خیلی دوست دارد، اما پای بندی به قانون چه می شود؟

مسئله رعایت کردن قوانین و مقررات در این داستان با شگرد جدیدی مطرح شده است. گره داستان با حضور یک شیر در یک کتابخانه آغاز و با همکاری و شرکت او در کارهای کتابخانه ادامه و موجب شگفتی همه می شود. درون مایه تربیتی _ شناختی داستان و چاشنی طنز آن، موضوع علاقه کودکان به قصه گویی و کتاب خوانی و از همه مهم تر آشنایی با مقررات کتاب خانه را به زیبایی بیان کرده است. تصاویر رنگی و  پویا، خواننده را در فضای داستان قرار می دهد.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.