کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۵
مرداد ۹۵



مسئول کتابخانه شهدای دره مرادبیگ از اجرای برنامه ای به مناسبت دهه کرامت برای اعضای کودک کتابخانه با محوریت آموزش اخلاق نیکوی امام رضا (ع) در برخورد ب حیوانات و پرندگان در قالب قصه گویی و کتابخوانی، نقاشی و ساخت کاردستی پرنده اوریگامی و خانه پرنده خبر داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۳
بهاره مرتضایی
۱۴
مرداد ۹۵
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۵
بهاره مرتضایی
۰۹
مرداد ۹۵
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۷
بهاره مرتضایی
۰۶
مرداد ۹۵


ایران سرزمین قصه‌های خواندنی و دلپذیر است که از روزگاران گذشته به یادگار مانده‌اند. قصه‌های شیرین و شنیدنی از سرگذشت‌ها و زندگینامه‌هایی که همواره طعم و مزه‌ی دیگری داشته و دارند، قصه‌هایی که بسیاری از آنها مثل شده‌اند، ... با این حال هیچکس نمی‌داند، قصه‌ی این مثل‌ها از کجا آمده‌اند. به هر حال برخی از آنان روایت‌های واقعی از زندگی بزرگان و برخی از آن از روایات و اشعار ادیبان کهن ایران زمین و برخی دیگر از دهان مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نسل به نسل نقل شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹
بهاره مرتضایی
۰۵
مرداد ۹۵


ماجراهای کتاب از زمانی کمتر از دو ماه از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران آغاز می‌شود. داستانی از زندگی سراسر کار و تلاش و زحمت حاج عباسعلی باقری. "عباس دست‌طلا" مروری کوتاه است بر زندگی‌اش و دودلی‌های او برای حضور در جبهه‌‌ها، از زمانی می‌گوید تصمیم می‌گیرد برای دو هفته به جبهه برود و ببیند در آن جا چه کاری از دستش بر می‌آید.

از زمانی که جنگ آغاز شد و مغازه صد‌متری‌اش را رها می‌کند. اولین اعزام باقری هجدهم آبان ماه سال 1359 است. به همراه چند نفر از دوستانش وارد پادگان ارتش در اسلام آباد می‌شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۶
بهاره مرتضایی
۰۴
مرداد ۹۵


شیخ بهاءالدین محمد بن حسین عاملی معروف به «شیخ بهایی» از اندیشمندانی است که در بنیان نهادن مذهب شیعه در ایران و استوار کردن آن مخصوصاً از قرن هفتم هجری به بعد تلاش‌های چشمگیری داشته است. این دانشمند نامدار در دانش‌های فلسفه، منطق، هیأت و ریاضیات تبحر داشت و حدود 95 کتاب و رساله از او در سیاست، حدیث، ریاضی، اخلاق، نجوم، عرفان، فقه، مهندسی و هنر برجای ماند.

کتاب «خورشید می‌ماند» که بر مبنای منابع و مستندات در قالب "رمان" منتشر شده و روایتی داستانی از زندگی شیخ بهایی است که قلم روان، فصل‌های کوتاه، توصیفات و فضاسازی‌های زیبا و استنادات تاریخی، آن را به اثری متمایز تبدیل ساخته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۴
بهاره مرتضایی
۰۳
مرداد ۹۵



کتاب «درّ و صدف» تالیف استاد محمد شجاعی پیرامون موضوع حجاب نگاشته شده است. با توجه به بحث برانگیز بودن موضوع حجاب در بین طرفدارانش در داخل وخارج کشور وگاه سهل‌انگاری و یا جهل برخی مسلمانان در این باب، نگارنده سعی بر این دارد که خواننده را به تفکر و تأمل در چرایی و چگونگی این تکلیف الهی دعوت کند. این کتاب در بخش‌های مختلف مباحث دینی، اجتماعی و سیاسی به رشته تحریر درآمده است.

بخش اول کتاب پیرامون این موضوع بحث می‌کند که همه انسان‌ها در جستجوی سعادت و کمال‌اند، حرکت به سوی کمال مانند هر حرکت دیگری نیاز به آگاهی و شناخت دارد و نیز با توجه به این که بهترین واضع قوانین هر مجموعه خالق آن مجموعه است، لذا تنها خداوند است که صلاحیت و قدرت راهنمایی بشر را در حرکت به سوی کمال دارد. از این رو میزان کمال و رشد هر کس بستگی به میزان تبعیت او از کامل‌ترین و جامع‌ترین قانون یعنی قانون الهی دارد که یکی از این قوانین و مقررات، دستور حجاب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰
بهاره مرتضایی
۰۲
مرداد ۹۵
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱
بهاره مرتضایی