کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۶
شهریور ۹۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۶
بهاره مرتضایی
۰۶
شهریور ۹۹

کتاب «هفت شهر عشق» نوشته حجت الاسلام مهدی خُدّامیان آرانی نگاهی نو به حماسه‌‌ی پرشکوه عاشوراست.

این کتاب با متنی روان و داستان گونه، مخاطب را با کاروان امام حسین علیه السلام راهی سفری تاریخی و پرفراز و نشیب می نماید و با بیان لحظه به لحظه از ماجرای کربلا، تمامی رخدادهای این واقعه عظیم را مرور می کند به ‌گونه‌ای که مخاطب حضور خود را در صحنه های مختلف آن مقطع تاریخی به خوبی احساس می کند. خواننده کتاب «هفت شهر عشق» ابتدا از مدینه به سوى مکّه حرکت کرده و بعد از آن حوادث مسیر مکّه تا کربلا و سپس حماسه عاشورای حسینی را از نزدیک مرور می کند. همچنین با داستان قهرمانى زینب کبری سلام الله علیها و سایر بازماندگان حادثه کربلا در سفر به کوفه و شام، آشنا می شود. و سرانجام با قافله یادگاران نهضت حسینی بار دیگر به سرزمین کربلا و سپس مدینه برمی گردد.

حجت الاسلام خُدّامیان، در رُمان «هفت شهر عشق» که در ششمین همایش اهل قلم استان اصفهان از مجموع بیش از هزار اثر فاخر، مقام اول را به خود اختصاص داد، مطالب کتاب را با استفاده از 123 منبع تاریخی معتبر، به خوبی مستندسازی کرده و تلاش نموده با آمیزه‌ای از تاریخ و تحلیل، و شور و شعور و البته بیانی هنری که نه مخاطب را خسته کند و نه به سمت مسائل حاشیه‌ای سوق بدهد؛ او را با قیام افتخارآمیز حسینی آشنا نماید تا با درک صحیح از شرایط و اوضاع سیاسی هر مقطع زمانی، به چگونگی و چرایی نهضت سالار شهیدان پی ببرد. در واقع این کتاب، عموم مخاطبان به ویژه جوانان را در قالب داستانی روان، با ابعاد گوناگون نهضت پرشکوه حسینی آشنا می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۱
بهاره مرتضایی
۰۶
شهریور ۹۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۸
بهاره مرتضایی
۰۱
شهریور ۹۹

یکم شهریور روزی است که به‌حکم تقویم و به دلیل زادروز بوعلی‌سینا روزپزشک نامگذاری شد و ازآنجاکه حکیم هزاره ها و همدان نام و ارتباطشان درهم‌تنیده، این روز عنوان«روز همدان»را نیز کسب کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۵۷
بهاره مرتضایی