کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۶
آبان ۹۶

اطلاعیه


قابل توجه اعضای محترم کتابخانه شهدای دره مرادبیگ

کتابخانه روزشنبه به مورخ 1396/08/27 تعطیل می باشد.


با تشکر 


شادباشین و کتابخوان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۶ ، ۲۰:۲۶
بهاره مرتضایی
۲۶
آبان ۹۶
کتاب زیر در کتابک معرفی شده است:
 
شیر کتاب خانه، نویسنده: میچل نادسن، تصویرگر: کوین هاوکس، مترجم: سمیرا کمالی، تهران: کتاب نیستان، ۱۳۸۶. بها : ۲۲۰۰ تومان.
 
 
اگر روزی یک شیر به کتابخانه ای وارد شود چه باید کرد؟ این شیر به کتابخانه آمده است. او صاف از جلوی میز کتابدار می گذرد و به طرف قفسه های کتاب می رود و به آن ها  نگاه می کند. برگه دان را بو می کشد ،سرش را به مجموعه ی کتاب های جدید می مالد و با قدم های نرم و آرام به بخش کتاب های داستان می رود. هیچ کس نمی داند با او چه باید کرد؟ در باره آمدن شیر به کتابخانه هیچ قانونی وجود ندارد، اما او قصد ندارد از کتاب خانه بیرون برود. او بودن با بچه ها و شنیدن قصه را خیلی دوست دارد، اما پای بندی به قانون چه می شود؟

مسئله رعایت کردن قوانین و مقررات در این داستان با شگرد جدیدی مطرح شده است. گره داستان با حضور یک شیر در یک کتابخانه آغاز و با همکاری و شرکت او در کارهای کتابخانه ادامه و موجب شگفتی همه می شود. درون مایه تربیتی _ شناختی داستان و چاشنی طنز آن، موضوع علاقه کودکان به قصه گویی و کتاب خوانی و از همه مهم تر آشنایی با مقررات کتاب خانه را به زیبایی بیان کرده است. تصاویر رنگی و  پویا، خواننده را در فضای داستان قرار می دهد.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۶ ، ۲۰:۰۷
بهاره مرتضایی
۲۶
آبان ۹۶

1. اقیانوس مشرق

نویسنده: مجید پورولی کلشتری انتشارات: عصر داستان

صفحات: 232

قیمت: 7000 تومان

رمانی که در زمان حضور امام  در طوس اتفاق می افتد. شخصیت اصلی داستان جوانی که به دنبال چشمه آب حیات است، در بیایانی گرفتار می آید و به عنایت امام رضا ع از بیابان نجات پیدا کرده و با پیرمردی از شیعیان امام آشنا می شود. در مسیری با پیرمرد همراه می شود و با او و دیگران درباره امام رضا علیه السلام و مسئله امامت گفت و گو می کند. ماجراها و حادثه هایی که در رمان اتفاق می افتد گفت و گوها را زیبا کرده و آنها را از حالت تصنعی خارج کرده است. این رمان را که بر پایه کتب حدیثی معتبری چون کافی، ارشاد و ... بناشده است. خواندن این رمان فوق العاده را از دست ندهید.

 2. ولادت

نویسنده: سعید تشکری

انتشارات:نیستان

صفحات: 366

قیمت: 9200 تومان

دو شبان خراسانی که یکی کاتب و دیگری صحاف است فرزند خوانده‌های خود را که در ویرانه‌های شوش دانیال پس از دیدار با مولای خود امام موسی کاظم (ع) در پی کشتاری که عباسیان برای تاراج پارسیان انجام داده‌اند می‌یابند و آنها را از بدو طفولیت در وصیتی مکتوب به نام هم می‌خوانند.  لیلا و هاتف اکنون پس از سال ها و مرگ این کاتب و صحاف می‌خواهند با هم ازدواج کنند، اما پرسش ساده آنها از خود این است:  ما که هستیم؟ و چرا فرزند مولای پدرانشان ولیعهد تازه عباسیان است؟  لیلا و هاتف برای یافتن پاسخ خود و ازدواج با یکدیگر به مدینه می‌روند تا حقیقت امام هشتم شیعیان را بیابند و زندگی خود را آغاز کنند.

 

3. دخیل عشـق

نویسنده: مریم بصیری

انتشارات: عصر داستان

صفحات: 276

قیمت: 13000 تومان

  «دخیل عشق» داستان دختر بهیاری است که در نوجوانی در جبهه ها حضور داشته و با خود نذر کرده است که یک جانباز ازدواج کند. و برای برآورده شدن نذرش به درگاه امام رضا علیه السلام متوسل شده است.  داستان ماجرای برآورده شدن حاجت صبوره است، نه آنچنان که خود انتظار دارد ....

4. آفتاب هشتمین

نویسنده: لیلا شمس

انتشارات: قلمستان

صفحات: 107

قیمت: 1500 تومان

عرفه شد. آن موقع ولی عهد بود. از خانه که بیرون رفت، همه چیز داشت. وقتی برمی گشت هیچ چیز نداشت.  همه را تقسیم کرده بود بین فقرا. فضل گفت:«ضرر کردید اباالحسن.» گفت:«تو نمی دانی. معامله با خدا سود بزرگی است، نه ضرر.»  این کتاب نیز از داستانک های کوتاهی از تولد تا شهادت امام رضا علیه اسلام تشکیل شده است که به زیبایی در کنار هم قرار داده شده است. لازم به ذکر این کتاب از یک مجموعه چهارده جلدی است که هر جلد آن به یک معصوم اختصاص دارد.

 5. قرآن حکیم از منظر  امام رضا علیه السلام  

نویسنده: آیت الله جوادی آملی

انتشارات: اسرا

صفحات: 374

قیمت: 3000 تومان

از بهترین زمینه‌هایی که می‌توان به هماهنگی ثقل اکبر و اصغر، راه یافت، این است که قرآن را از زبان عترت و عترت را از زبان قرآن بیابیم.  کتاب ارزشمند «قرآن حکیم از منظر امام رضا (علیه‌السلام)» در راستای این هدف تألیف شد و در مباحث وزین خویش در یک مقدمه، یک روضه و چهار جنت به آشنایی با حقیقت قرآن، قرآن علمی و عینی، راه و شرایط شناخت قرآن، موانع شناخت قرآن، تفاوت تدبر در قرآن و استنطاق آن، تشویق قرآن به تحصیل برهان عقلی و دریافت شهود قلبی،  جایگاه شهود قلبی در قرآن و… می‌پردازد.

 6. زرین نامه تصحیح تدبیر الابدان

نویسنده: عبدالمنعم فتونی

انتشارات: امینیان صفحات: 176 قیمت: 6000 تومان امام رضا علیه السلام رساله‏ای در طب در پاسخ مأمون نوشته‏اند، که به رساله ذهبیه مشهور شده است. این کتاب ترجمه و شرح رساله ذهبیه امام رضا علیه السلام است.

 7. پنچره فـولاد

نویسنده: امیر صادقی

انتشارات: کتاب دانشجویی

صفحات: 96

قیمت: 1500 تومان

بر سر سفره که می نشست، دستور می داد تا سینی ای برایش بیاورند. بعد بهترین غذایی که روی سفره بود، نگاه می کرد، از هر غذا مقداری برمی داشت و در سینی می گذاشت؛ سپس سینی را می داد تا برای بینوایان ببرند.

کتاب «پنجره فولاد» علی رغم حجم کمش سه دسته مطلب را در کنار هم در خود جای داده است. اولی که متن اصلی کتاب هم هست روایت هایی کوتاه است از زندگی و زمانه امام غریب از مدینه تا مرو. روایت هایی بسیار کوتاه و زیبا که می شود در مسیر و راه خواند و لذت برد.

دسته دوم احادیثی است که در بالای روایت های داستانی آمده است. کوتاه و دل نشین.

و در آخر کتاب هم راهنمایی گردآوری شده است برای آشنایی با حرم رضوی که خواندنش جالب و به درد بخور است، مخصوصا برای آنهایی که جَلد حرم هستند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۹
بهاره مرتضایی
۲۶
آبان ۹۶
❀❁کبوتر حرم❁❀

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

ای هشتمین خورشید ولایت، خدا را سپاس می گویم که به من توفیق نوشتن و پرداختن به سیره ی مبارک شما را بخشید. ای ضامن آهو از شما می خواهم تا در این راه ضامن من نیز باشید.

یا غریب الغربا می دانم که در میان عاشقانتان روی سیاه تر از من نیست اما دلم به این خوش است که اگر کبوتر حرمتان نه ولی نویسنده ی وبلاگی مزین به نام زیبای کبوتر حرمتان هستم.

زائری   بارانی ام    ،  آقا  به  دادم  می رسی؟/بی پناهم خسته ام ، تنها ، به دادم  می رسی؟
گر  چه   آهو   نیستم   اما   پر   از    دلتنگی ام/ضامن   چشمان   آهوها  ، به   دادم  می رسی؟
از   کبوترها   که   می پرسم  نشانم    می دهند /گنبد و   گلدسته هایت  را ،  به  دادم می رسی؟ 
ماهی     افتاده   بر   خاکم    لبالب     تشنگی /پهنه    آبی ترین    دریا  ،  به   دادم   می رسی؟
ماه    نورانی   شب های    سیاه    عمر    من/ماه من  ، ای  ماه  من ،   آیا به دادم می رسی؟
من   دخیل  التماسم  را به   چشمت   بسته ام/هشتمین    دردانه    زهرا   ، به دادم  می رسی؟
باز    هم   مشهد ،   مسافرها  ، هیاهوی   حرم/یک   نفر    فریاد   زد  :     آقا به دادم می رسی؟ 

ای امام رئوف از دور سلام به امید این که کبوتر حرم سلام من و  تمام عاشقانتان را به بارگاه مطهرتان برساند. 

آقا انشاءالله که از من بپذیرید و به من توفیق کبوتر حرمتان بودن را در دیاری دور تر از بهشتتان بدهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۶ ، ۱۹:۴۴
بهاره مرتضایی
۲۵
آبان ۹۶

دختر بَدرُالدُّجا امشب سه جا دارد عزا

گاه می گوید حسن

گاهی پدر

گاهی رضا

رحلت پیامبراکرم حضرت محمد(ص)و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) تسلیت باد.

ی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۹
بهاره مرتضایی
۲۵
آبان ۹۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان  به همراه اعضاء فعال کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ از کودکان بستری در بخش هماتولوژی  بیمارستان بعثت همدان دیدار و با اهدای کتاب از آنان دلجویی کرد.

و

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۰
بهاره مرتضایی
۲۴
آبان ۹۶


متن ادبی در مورد روز کتاب و کتابخوانی


متن ادبی در مورد روز کتاب و کتابخوانی, هفته کتاب و کتابخوانی

مطلب کتاب و کتابخوانی

 

اهالی کتاب، هیچ وقت در حوالی«روش»ها، قدم نمی زنند! روش مطالعه، روش یادداشت برداری، روش خلاصه نویسی و ... نمی خواهم حرف های حرفه ای را تکرار کنم؛ اما باید کمی هم به فن «تحقیق» حق داد و گرنه به راه باطل رفته ایم. 

باور کنید، دست آدمی که «روشمند» نیست، به هیچ جا، بند نیست و فقط روش تحقیق است که آدم را «صاحب نظر» می کند؛ صاحب یک اندیشه نقاد و دیدگاه عمیق، مثل دریا!

من مطمئن هستم که آشنایی با روش ها، بالاخره - یک روز - کار خودش را می کند؛ آن گاه تمام دانشگاه های ما دانشمند می شوند و روشنفکر نماها، دیگر به دنبال «ارتجاع»، خودشان را خسته نخواهند کرد. 

 

کتاب و کتابخوانی, روز کتاب و کتابخوانی

روز کتاب و کتابخوانی

 

کتاب، مقبول­ترین و نزدیک­ترین چیز به طبع آدمیان است که نه فراموش می­شود و نه تغییر می­یابد. نگاه به کتاب، لذت تو را فزونی می­دهد و میل تو را در فراگیری دانش، شدیدتر می­سازد. زبان تو را گویاتر، سخنان و بیان تو را فصیح­تر، جان تو را مسرورتر و سینه تو را فراخ­تر می­کند و برای تو در دیدگاه عامه مردم، مقام و بزرگی و نزد بزرگان و مسئولان، دوستی و احترام به ارمغان می­آورد. از مطالعه کتابی در مدتی کوتاه و در عرض یک ماه، مطالبی می­توان آموخت که درطول یک عمر، از زبان و دهان مردم نمی­توان شنید.

کتاب، هم نشینی است که تو را خسته و ملول نمی­سازد، دوستی­ است که تو را فریب نمی­دهد، رفیقی است که به تو آزار نمی­رساند، بلندنظر و جوانمردی است که تو را گرفتار یکنواختی و روزمرگی نمی­سازد و همسایه­ای است که در کار تو تأخیر روا نمی­دارد.

کجاست مونسی مانند کتاب که نخوابد، مگر به همراه تو و سخن نگوید، مگر هنگامی که تو خواسته باشی؟ در کجای جهان امین­تر از کتاب و رازدارتر از آن می یابی که رازهای تو را نگاه دارد و نگهبان منافع تو باشد؟ کجاست اندرزدهنده­ای که تو را به نشاط آورد و بازدارنده­ای که تو را شیفته خود سازد؟گویا همیشه و همه جا رسم بر این بوده که هرکس کتابی امانت گرفت، پس ندهد یا بال و پر شکسته به آشیان بازش آرد. حال صاحبان کتاب که محبوب خود را با این سر و وضع بازمی یابند، نگفته پیداست.

 

متن ادبی در مورد روز کتاب و کتابخوانی, هفته کتاب و کتابخوانی

متن ادبی در مورد روز کتاب و کتابخوانی

 

خط و خال دوست را به تو نمایانده اند و با لحنی فصیح می­گویند: اقرء؛ بخوان کتاب جمال ما را! بخوان دیوان پررمز و راز آفرینش ما را! بخوان به نام آن که لب های تو را از خون بسته گل سرخ آفرید!

خداوند، زیبایی را به انسان آموخت. خداوند در بزم ماهرویان دو عالم، چیزهایی در گوش انسان زمزمه کرد. یک روز انسان، در سحری ازلی بیدار شد و از خداوند، وقت ملاقات گرفت.

خداوند، نویسنده«نون و القلم» است، خداوند شعر را آفرید تا کتاب آفرینش را ترجمه کند.

هر نویسنده­ای فرشته­ای است که روزی معرفت آدمیان را نازل می­کند.

من می­گویم: خوانندگان، بازماندگان سلسله جبال آوازند.

یک کتاب را درنظر بگیرید، مشرق کتاب، مد «بسم الله» است. سراسر کتاب، زیر تابش اشراق بسم الله قرار دارد. مشرق، «بسم الله الرحمن الرحیم» است.

 

کتاب و کتابخوانی, روز کتاب و کتابخوانی

مطلب کتاب و کتابخوانی

 

به همه کتاب ها نباید به یک چشم نگاه کرد! برخی کتاب ها، به هر رنگی در می آیند، تا آدم را رنگ کنند و هر چیزی که رنگ الهی نداشته باشد، زود رنگ می بازد. 

به بعضی کتاب ها اصلا نباید نگاه کرد حتی اگر مصور باشند. بعضی کتاب ها آدم را بازی می دهند؛ این کتاب ها معمولا آدم را راضی نمی کنند. آدم باید خودش قاضی باشد. 

بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، مثل غذاهای مسموم هستند؛ با این تفاوت که غذاهای مسموم، فقط با «جسم» آدمی سر و کار دارند، اما کتاب های گمراه کننده، «روح» را فاسد می کند. 

 

متن ادبی در مورد روز کتاب و کتابخوانی, هفته کتاب و کتابخوانی

جمله های زیبا در مورد کتاب و کتابخوانی

 

«کتاب ها دو جورند: کتاب­هایی که وقتی با آنها محشوری، تنهایی و کتاب­هایی که وقتی تنهایی، با آنها محشوری».

«کدام محروم ترند؟ کسی که کتاب خوب دارد، ولی وقت ندارد یا آن که وقت دارد، ولی کتاب خوبی در دست ندارد؟».

«وقتی کتاب­های خوب را بد تبلیغ کنند، مثل این است که کسی با صدای خرناس، دیگران را به استراحت دعوت کند».

«کتاب، عسل است... لطفاً مواظب زنبورهای تقلبی باشید».

«کتاب خوب، عسل طبیعی است، احوال ذائقه شما چطور است؟».

«پیش از آنکه کتاب های بد، ما را به آتش بکشند، خوب است ما با آب معرفت بشوییمشان».

«اگر با خواندن یک کتاب خوب، به هیچ یک از اهدافتان نرسیدید، لطفا اهدافتان را تغییر دهید».

«دفن کتاب فاسد و مرده، وظیفه خواننده ای است که می­خواهد سالم و زنده بماند».‍

«کتابی که حرفی برای گفتن داشته باشد، حرف ندارد».

«نادانی بد است، ولی از آن بدتر، بددانی است که از بدخوانی می­آید».

«کتاب بد، کتابی است که در جوانی پیر شده و کتاب خوب، کتابی است که هرچه می­گذرد، جوان­تر می­شود».

«کتاب بد، تو را خسته می­کند، ولی کتاب خوب را تو خسته می­کنی، از بس مکرر می­خوانی».

«فرق جامعه غربی و اسلامی در این است که آنجا اثر«من» مطرح است و اینجا «اثر» من».

«به نظر یک ناشر پول دوست، هر کتابی که «سودآور» نباشد، «سوز آور» است».

«خواننده زیرک کسی است که قبل از خواندن یک کتاب شیطانی، بتواند دست ناشر و نویسنده را بخواند».

«اگر واقعاً کتاب خوانی، یک برگ از کتاب وجود خودت را بخوان!».

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۰
بهاره مرتضایی
۲۴
آبان ۹۶

ص

پیام تسلیت دبیرکل نهاد به بازماندگان زلزله کرمانشاه در آیین بزرگداشت روز کتاب. کتابخوانی و کتابدار




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۳
بهاره مرتضایی
۲۴
آبان ۹۶

ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۱
بهاره مرتضایی
۲۴
آبان ۹۶

ئ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۸
بهاره مرتضایی
۲۱
آبان ۹۶

55

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۰
بهاره مرتضایی
۲۰
آبان ۹۶

عضویت رایگان

 

 

به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی در روز

چهارشنبه  96/8/24 

عضویت اعضا در کلیه کتابخانه های عمومی کشور

رایگان می باشد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۶
بهاره مرتضایی
۲۰
آبان ۹۶

س

قابل توجه اعضای محترم

برابر موافقت دبیرکل محترم نهاد، جرائم دیرکرد تمامی اعضا کتابخانه های عمومی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخانه در بازه زمانی شنبه  20/08/1396 لغایت سه شنبه 30/08/1396 اقدام نمایند مورد بخشودگی کامل قرار می گیرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۲
بهاره مرتضایی
۲۰
آبان ۹۶

حضرت علی (ع) : یادگیری در کودکی مانند نقاشی و اثر گذاشتن برروی سنگ است .

ف


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۴
بهاره مرتضایی
۲۰
آبان ۹۶

3 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۰
بهاره مرتضایی
۱۹
آبان ۹۶

نامگذاری روزهای بیست و پنجمین دوره هفته ی کتاب اعلام شد:


 نخستین روز این هفته برابر با ۲۰ آبان‌ با عنوان «کتاب، اهالی قلم و رسانه»، یکشنبه ۲۱ آبان‌ «کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال»، دوشنبه ۲۲ آبان‌ «کتاب و جامعه دانشگاهی»، سه‌شنبه ۲۳ آبان «کتاب، کودک و نوجوان، خانواده»، چهارشنبه ۲۴ آبان‌ «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، پنج‌شنبه «کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد» و آخرین روز این هفته نیز «کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۱۸
بهاره مرتضایی
۱۸
آبان ۹۶

اربعین حسینی تسلیت باد-کتابخانه ولیعصر

آبروی حسین به کهکشان می ارزد

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد 

اربعین حسینی تسلیت  باد- کتابخانه ولیعصر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۵۹
بهاره مرتضایی
۱۸
آبان ۹۶

۴ کتاب طرح کتاب خوان آبان‌ماه ۱۳۹۶ 

کتابخوان آبان

چهار کتاب «روز خدا» نوشته سید محمد هاشم پوریزدان‌پرست، «خُلق عظیم پیامبر اعظم» نوشته علی احمدی‌خواه، «پیامبر و قصه‌هایش» نوشته غلامرضا حیدری ابهری و «اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در قالب طرح کتاب‌خوان آبان‌ماه ۱۳۹۶ معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان آبان ماه با معرفی ۴ کتاب در کتابخانه‌های سراسر کشور آغاز به کار کرد که بر این اساس کتاب «روز خدا» نوشته سید محمد هاشم پوریزدان‌پرست از انتشارات سوره مهر با موضوع تسخیر لانه جاسوسی، «خُلق عظیم پیامبر اعظم» نوشته علی احمدی‌خواه از انتشارات مسجد مقدس جمکران با موضوع زندگی و زمانه پیامبر گرامی اسلام برای بزرگسالان، کتاب ۵ جلدی «پیامبر و قصه‌هایش» نوشته غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات جمال شامل داستان‌هایی از زندگی حضرت محمد(ص) برای کودکان و نوجوانان و همچنین رمان «اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از انتشارات قدیانی با موضوع دفاع مقدس ویژه طرح کتاب‌خوان آبان‌ماه معرفی شدند.


روز خدا

نویسنده: سید محمد هاشم پوریزدان‌پرست

انتشارات: سوره مهر

تعداد صفحات: ۳۴۰

 


خُلق عظیم پیامبر اعظم

نوشته: علی احمدی‌خواه

انتشارات: مسجد مقدس جمکران

تعداد صفحات: ۳۵۹

 


مثل دانه های شن

نویسنده:‌ غلامرضا حیدری ابهری

انتشارات: جمال

۵ جلدی، تعداد صفحات: ۳۶۰

 


اشکانه

نویسنده:‌ ابراهیم حسن‌بیگی

انتشارات:‌ قدیانی

تعداد صفحات: ۲۶۴

 

شاد باشین و کتابخوان

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۰
بهاره مرتضایی
۱۷
آبان ۹۶

ر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۹
بهاره مرتضایی
۱۶
آبان ۹۶

تازه های کتاب : نورسیده های 26

 

**عناوین کتابهای ارسالی از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به کتابخانه شهدای دره مرادبیگ**

 

 

     عنوان کتاب                                                            نویسنده

 احمق های چلم و تاریخ شان                                 آیزاک بشویتس سینگر

اخلاق اسلامی                                                        عبدالحسین دستغیب

اخلاق حرفه ای کتابداران و اطلاع رسانان                    انجمن کتابداری قم

از فردا زندگی خواهم کرد                                        شهره وکیلی

امام حسین علیه السلام اینگونه بود                          جعفر شوشتری

آنچه اتفاق افتاد                                                      مرتضی سرهنگی

بازی کن و بیاموز                                                          جنیس ون کلیو

بوسه هایی برای بابا                                               فرانسس واتس

تفکر                                                                         عبدالحسین دستغیب

تن تن و سند باد                                                          محمد میر کیانی

خط مقدم مبارزه                                                         فائضه غفار حدادی

خیلی ساده خداحافظ                                                 رزانا خوشبخت

دوباره احمق های شهر چلم                                      َآیزاک بشویتس سینگر

را زنگین سرخ                                                            حمید حسام

ره رهرو رهبر                                                                 علی خامنه ای

زن قهرمان بی مدال                                                     مریم عباس زاده

شاه ماهی                                                                    عاطقه منجزی

عشق خاموش                                                                لیلا عبدی

کسی می آید                                                                مریم ریاحی

کلیدهای برخورد با ترس در نوجوانان                              هانس مورشیتسکی

مثل شاخ های گیلاس                                                      محمد رضا رنجبر

مفتون و فیروزه                                                             سعید تشکری

موشی که شاه شد                                                         ویلی فرمان

میان تاریکی                                                                   نرگس عینی

نازک ترین حریر نوازش                                                  ر . اکبری

همدم خاطر ها                                                         منیر مهریزی مقدم

هنر نویسندگی                                                        علی دوانی 

یلدا                                                                             فرشته نور محمدی

                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۲
بهاره مرتضایی
۱۴
آبان ۹۶

کتاب جدیدی از احمد زیدآبادی 

که نشر نی منتشر می کند


«از سرد و گرم روزگار»

احمد زیدآبادی


سرنوشت به دنبالم بود؛ «چون دیوانه‌ای تیغ در دست» به خلاف همسالانم، تسلیم آن نشدم. هر غروب پاییز از بلندای تک‌درخت تناور روستایمان چشم به افق‌های دوردست و بی‌انتهای کویر دوختم و به آواز درونم گوش فرا دادم؛ آوازی که مرا به «انتخاب» فرامی‌خواند. پس انتخاب کردم؛ فقر و بی‌پناهی را با شکیبایی تاب آوردم، از رنج و زحمت کار شانه خالی نکردم، سر در کتاب فرو بردم و بر همه‌ی تباهی‌های محیط اطرافم شوریدم...

این قصه‌ی سرگذشت من است تا ۱۸ سالگی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۹:۰۵
بهاره مرتضایی