کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۸
مرداد ۹۷

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ



جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ




جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۰
بهاره مرتضایی
۲۸
مرداد ۹۷

niniweblog.com



niniweblog.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۷
بهاره مرتضایی
۰۹
مرداد ۹۷

استقبال گرم مناطق عشایر نشین دامنه‌های سرسبز الوند همدان از هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، الهام نظری منظور؛ مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ همدان، از اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و ایجاد رغبت به مطالعه در جمع ایلاتی از عشایر مناطق استان همدان خبر داد.
وی با اشاره به هدف برگزاری این برنامه مبنی برترویج سیره معصومین(علیه السلام)  و فرهنگ کتابخوانی در میان مردم گفت: سیاستی که دنبال می‌شود بر پایه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با برگزاری چنین جشنواره‌های بزرگی می‌باشد.
نظری منظور گفت: یکی از موثرترین راهکارها در اعتلای فرهنگ در جامعه، شناساندن الگوها و اسوه‌های تاریخی، فرهنگی به مردم جامعه است تا با خصوصیات و اخلاقیات بزرگان آشنا شده و از آنان تأسی کنند.
وی افزود: اسوه بزرگ اخلاق و رأفت در کشورمان حضرت امام رضا(علیه السلام) است که دراین جشنواره سعی شده است با بهره‌گیری از محمل کتابخوانی به موضوع ترویج سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) و به طور خاص فرهنگ رضوی پرداخته شود.
وی گفت: در همین راستا مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ به همراه سعید محبیان، ریئس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان، محمد زارعی، کارشناس امور فرهنگی  و سیده لادن هادئی، مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان در حرکتی نمادین با حضور در جمع مناطق عشایر نشین ایل‌های ترکاشوند و یارمطاقلو همدان به اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف تبیین هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و ایجاد رغبت به مطالعه در دو مرحله پرداختند.
 نظری‌منظور در ادامه افزود: برگزاری مسابقه نقاشی رضوی، معرفی و جمع‌خوانی، قصه‌گویی کتاب "مژده گل"، شعرخوانی از کتاب "مهمان خراسان" و دعوت جهت شرکت در پویش کتابخوانی مجازی مهمان خراسان ویژه گروه سنی کودکان از این برنامه‌ها بود.
مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های اجرا شده ویژه گروه سنی نوجوان و بزرگسال معرفی کتب منتخب و تشویق افراد به شرکت در بخش مکتوب مسابقه بود که با استقبال بی‌نظیر خانواده‌های سختکوش عشایر روبرو شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۷
بهاره مرتضایی