کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۲۳
فروردين ۹۶


«سه‌کاهن» نمونه موفقی از یک داستان خوب و پرکشش با پرداخت مناسب و شخصیت‌پردازی مطلوب در حوزه ادبیات دینی است که روایتی یک‌روزه از زندگی پیامبر اسلام (ص) را به خواننده عرضه می‌کند.

داستان این کتاب، به دوران کودکی پیامبر (ع) و زندگی ایشان نزد دایه‌شان حلیمه بازمی‌گردد؛ متن کتاب، ادبی و پراحساس است؛ با جملات کوتاه و توصیفات روان نویسنده باعث می‌شود به جزئیاتی توجه کند که روایت او را شیرین و خواندنی می‌سازد. او بخش‌های هیجان‌انگیز داستان را با ظرافت‌های خاصی نقل می‌کند که تأثیر ویژه‌ای بر مخاطب می‌گذارد.

مجید قیصری، داستان «سه‌کاهن» را هم مانند داستان دیگرش، «شمّاس شامی»، از دل منتهی‌الآمال شیخ عباس قمی بیرون کشیده و ایده آن را از دل روایت‌های ناب این کتاب به دست آورده است

مهم‌ترین ویژگی کتاب «سه‌کاهن»، پردازش داستانی خوب و ایجاد تعلیق‌های پرکشش در آن است که آن را به یک فیلم سینمایی جذاب شبیه می‌کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.