کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۳۱
شهریور ۹۵

آیا می دانید که:

1-آیا می دانید که: در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تعداد4770 زن به شهادت رسیده اند که 2253نفر مجرد و 2417نفر متاهل بوده اند که از این تعداد 4363 نفر از آنها در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند.


2- آیا می دانید که: بلد الصواریخ یا شهر موشک ها عنوانی بود که عراقی ها در طول جنگ تحمیلی به شهر مقاوم دزفول داده اند، این شهر در سال 1365 از طرف دولت جمهوری اسلامی به عنوان شهر نمونه انتخاب گردید.


3- آیا می دانید که: در کل دفاع مقدسمان 7سال و 11ماه به عبارتی 2900روز و به عبارتی دیگر 95 ماه طول کشید که این مدت دو برابر جنگ کره شمالی با کره جنوبی و دو برابر جنگ جهانی اول می باشد.


4- آیا می دانید که: اولین حمله موشکی رژیم بعث عراق، در روز 16 مهر ماه سال 1359 و با شلیک 3 موشک به شهر دزفول آغاز شد.


5- آیا می دانید که: ستون پنجم دشمن در طول جنگ تحمیلی به مزدوران خود فروخته و احزاب و گروههای چپ و راست التقاطی و انحرافی داخلی که به عنوان نیروهای نفوذی دشمن عمل می کردند،اطلاق می شد.


6- آیا می دانید که:طی 48 مرحله تبادل بین ایران وعراق پیکرهای مطهر 4829شهید دفاع مقدس با اجساد 6902 سرباز عراقی مبادله شده است.


7- آیا می دانید که: شهیدان 73درصد از اوقات بیکاری خود را در مساجد گذرانده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.