کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۲۵
مرداد ۹۵



مسئول کتابخانه شهدای دره مرادبیگ از اجرای برنامه ای به مناسبت دهه کرامت برای اعضای کودک کتابخانه با محوریت آموزش اخلاق نیکوی امام رضا (ع) در برخورد ب حیوانات و پرندگان در قالب قصه گویی و کتابخوانی، نقاشی و ساخت کاردستی پرنده اوریگامی و خانه پرنده خبر داد.


مژگان خدارحمی با عرض تبریک دهه کرامت، مناسبت های مذهبی را  فرصتی برای آموزش اخلاق پسندیده خاندان کریمه  امامان و اهل بیت از طریق راه های جذاب و خلاقانه مانند کتابخوانی و قصه گویی و همراه کردن آن با کاردستی به کودکان دانست.

 

وی عنوان کرد: در همین راستا با الگو گیری از اخلاق پسندیده امام رضا (ع) برنامه ای برای اعضای کودک کتابخانه با عنوان "من هم مانند امام رضا (ع) با پرندگان مهربانم" برگزار گردید. در این برنامه داستان هایی از زندگی امام رضا و برخورد ایشان با حیونات توسط مسئول کتابخانه قصه گویی شد و همچنین سه نفر از اعضای کودک و نوجوان هم از بخش هایی از کتاب های "مرد بارانی" و "مار و گنجشک" و "داستان های زمدگی امام رضا" برای دوستانشان خواندند.

 

وی افزود: این برنامه برای اعضای کودک در دوه گروه سنی اجرا شد. برای اعضای کودک بالای 7 سال علاوه بر نقاشی آموزش اوریگامی پرنده توسط مربی مدعو آموزش داده شد. و برای اعضای زیر 7 سال آموزش نقاشی پرنده توسط مربی نقاشی کتابخانه آموزش داده شد. که در انتهای برنامه از میان اعضا به بهترین ها هدایایی برای یادبود اهدا شد.

خدارحمی در ادامه گفت: برای نشان دادن مهربانی خود با پرندگان کازدستی دیگری با عنوان ساخت "خانه پرنده" ابتدا توسط مسئول کتابخانه آموزش داده شد و پس از آن اعضا به ساخت "خانه پرنده" مشغول شدند. و در انتهای برنامه در کاری نمادین یکی از این خانه های پرنده بر روی نقاشی درخت بخش کودک کتابخانه شهدای دره مرادبیگ نصب شد.



ساخت اوریگامی









آموزش نقاشی




کتابخوانی اعضا برای سایرین










قصه گویی به همراه آموزش کاردستی لانه کبوتر










نصب لانه کبوتر در بخش کودک







اهدای جوایز













موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.