کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۲۴
خرداد ۹۷

در ادامه روند اجرایی هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی صورت گرفت: توزیع بیش از 2300 نسخه کتاب ویژه جشنواره در سطح استان بیش از 2300 نسخه کتاب از منابع هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه ههای عمومی استان همدان به توزیع بیش از 2300 نسخه کتاب از منابع جشنواره در سطح کتابخانه های استان اشاره کرد و اظهار داشت: این منابع شامل 7 عنوان کتاب با عناوین: "مهمان خراسان"، "کاش تو را می‌دیدم"، "مژده گل"، "مسافر هشتم"، "مهر ولایت در آسمان ایران"، "ماه هشتم" و "به سپیدی یک رویا" می‌باشد.
وی عنوان کرد: مطابق آمار موجود از ابتدای سال 1393 تا 31 شهریور 1396 جمعاً 730 عنوان کتاب اعم از چاپ اول یا تجدید چاپ با موضوع سیره امام رضا(علیه السلام) که در کشور منتشر شده است.

دکتر زارعی، در ادامه افزود: دبیرخانه ملّی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پس از بررسی‌های اولیه 54 عنوان کتاب با دسته‌بندی کودک نوجوان و بزرگسال از میان آثار 27 ناشر در فهرست نهایی آثار منتخب جای گرفت که پس از برگزاری جلسات مشورتی با حضور صاحب نظران و کارشناسان، 7 عنوان کتاب در بخش های مختلف شامل 5 عنوان با موضوع زندگی و سیره امام رضا(علیه السلام) و دو عنوان کتاب با موضوع زندگی و سیره حضرت معصومه(سلام الله علیها) انتخاب شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به جامعیت این جشنواره به لحاظ دربرگیری گروه‌های مختلف سنی، نسبت به بهره‌برداری قشر روشندل جامعه نیز اهتمام ویژه داشته و در همین راستا کتب بریل و گویایی منابع ارائه شده در جشنواره تهیه و به زودی در سطح کتابخانه‌های عمومی توزیع خواهد شد.
وی به تفاوت‌های منابع این دوره با هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و افزود: از جمله تفاوت‌های موجود می‌توان به کاهش حجم منابع و افزایش تعداد عناوین ارائه شده اشاره کرد.
دکتر زارعی، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنوراه می‌توانند به صورت فردی و خانوادگی در قالب دو شیوه مکتوب و الکترونیک در این مسابقه شرکت نمایند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره برای تهیه منابع مکتوب می توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کرده و کتاب‌ها را به امانت بگیرند.
دکتر عاطفه زارعی، خاطرنشان کرد، امکان دانلود فایل pdf  کتاب‌ها و شرکت در بخش الکترونیک جشنواره از طریق پرتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به آدرس (www.hamadanpl.ir) فراهم شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.