کتــابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ

کتــابخانه عمومی  شهدای دره مرادبیگ

عضویت در کتابخانه برای عموم آزاد می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت
یک قطعه عکی 3*4
پرداخت 5000تومان حق عضویت سالانه
تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت
* عضویت برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال 3000تومان می باشد.
آدرس: دره مراد بیگ ، میدان بهارستان جنب پارک
تلفن تماس: 08138314208

طبقه بندی موضوعی
۰۷
اسفند ۹۵




«عصبانیت آن‌قدرها هم بد نیست» نام هفتمین جلد از کتاب‌های مجموعه «سعادت زندگی» است که انتشارات سروش برای گروه‌های سنی «ب» و «ج» منتشر کرده است.

در این کتاب 32 صفحه‌ای، نویسنده سعی کرده ذیل 15 عنوان نشان دهد که می‌توانیم نیروی خشم را به‌سوی ایجاد تغییراتی سودمند سوق دهیم و نتیجه مثبتی بگیریم. کتاب به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان با مذاکره درباره خشم و عصبانیت به‌جای بیان آن‌‌ها با مشت‌های گره‌کرده، رویارویی بی‌محابا و خلاق، تخلیه بدنی در ناکامی‌ها و گذشت و بخشش را بیاموزیم.

کتاب «عصبانیت آن‌قدرها هم بد نیست» به کودکان می‌گوید هنگام عصبانیت انتخاب‌های زیادی دارند؛ درست همان‌طور که بزرگ‌ترهای دلسوز برای آموزش به کودکان، روش‌های گوناگونی دارند. در این کتاب درمی‌یابیم احساس خشم چگونه احساسی است و چه چیز باعث برانگیختن آن می‌شود، می‌توانیم راه‌های درست رفتار با آن را بیاموزیم و به دیگران یاد دهیم.

هر پدر و مادر، معلم یا بزرگ‌تر دلسوزی از این کتاب لذت خواهد برد. کتاب به کودکان دیدگاهی مثبت و اطمینان‌بخش درباره خشم و آنچه قادریم در برابر آن انجام دهیم، ارزانی می‌دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
بهاره مرتضایی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.